• 1398/05/03 - 11:09
  • - تعداد بازدید: 1289
  • - تعداد بازدیدکننده: 18
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه
بيمارستان شهيد سيد مصطفي خميني طبس

مهندس حسين پور: آخرين فاز سامانه ثبت و پيگيري شكايات دانشگاه از طريق تلفن گويا راه اندازي شد

به همت كارشناسان گروه نرم افزار، اطلاع رساني و پرتال مديريت آمار و فناوري اطلاعات دانشگاه، امكان ثبت و پيگيري شكايت از طريق سامانه تلفن گويا فراهم شد. مدير آمار و فناوري اطلاعات دانشگاه در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني خبري روابط عمومي دانشگاه در اين خصوص گفت: يكي از اصلي ترين اهداف برنامه توسعه كشور تحقق خدمات ارتباطي و الكترونيكي با سطحي گسترده و در سراسر كشور است. بمنظور تحقق اين هدف همواره نيازمند ابزارهايي هستيم كه بتوان خدمات را به دور از هر گونه محدوديت جغرافيايي، در كمترين زمان ممكن، از هر نقطه كشور و جهان با نازلترين هزينه به شهروندان ارائه نمود.

بيمارستان شهيد سيد مصطفي خميني طبس
 
 
 
 
 
مهندس حميد حسين پور
با بيان اينكه توسعه خدمات الكترونيكي و مخابراتي قادر است بعنوان يكي از روش هاي
مفيد و بهينه در راستاي تحقق اهدافي همچون سازمان، دولت و يا شهروند الكترونيك
بكار گرفته شود.
افزود: مديريت آمار و فناوري اطلاعات
سامانه تكريم ارباب رجوع را براي استان راه اندازي نموده است، كه به دو صورت فرم نظر
سنجي از ارباب رجوع و ثبت و پيگيري شكايات به شهروندان خدمت رساني مي نمايد
.

سامانه فرم و فرآيند
نظر سنجي از ارباب رجوع:



مدير آمار و فناوري
اطلاعات 
دانشگاه تصريح كرد: فرم و فرآيند
نظر سنجي از ارباب رجوع بدين صورت است كه بلافاصله بعد از ثبت در پرتال
دانشگاه/كيوسك در كارتابل كارشناسان بازرسي قرار مي گيرد. فرم هاي دستي نيز توسط
كارشناسان از طريق اين سامانه درج مي شود. يكي از قابليت هاي بارز ديگر اين سامانه
محاسبه امتياز همكاران به صورت اتومات براساس فرم هاي دستي و كامپيوتري مي باشد.



مهندس حسين پور در
ادامه توضيحاتي درباره درگاه هاي ثبت فرم نظرسنجي ارباب رجوع، امكانات سامانه
نظرسنجي ارباب رجوع به شرح ذيل داد:



درگاههاي ثبت فرم نظر
سنجي ارباب رجوع:



         سايت دانشگاه (takrim.bums.ac.ir)



         كيوسك



         فرم كاغذي و تحويل به
رابطين بازرسي



امكانات سامانه نظر
سنجي ارباب رجوع در يك نگاه:



         واكنش گرا بودن: فرم نسبت به دستگاه
كاربر واكنش نشان مي دهد.



         محاسبه امتياز اتومات:
 تكميل فرم از طريق
سايت (2 امتياز)،
 تكميل فرم از طريق دستي
توسط كارشناسان بازرسي (1امتياز)، محاسبه امتياز حوزه براي تك تك افراد كمتر از 20
نفر



         گردش كار درون سازماني
به صورت كاملا اتومات



         گزارشات لحظه اي: در بازه هاي دلخواه براي
كارشناسان بازرسي جهت نمايش با تمام جزيئات



فرم و فرآيند ثبت و پيگيري شكايت:



وي با اشاره به فرم و
فرآيند ثبت و پيگيري شكايت افزود: اين سامانه با استفاده از درگاههايي همچون پرتال
سازمان، كيوسك، سامانه تلفن گويا و پيامك قادر خواهد بود به ارباب رجوع خدمات
رساني نمايد.



مدير آمار و فناوري
اطلاعات دانشگاه با بيان اينكه در اين سامانه هوشمند ارباب رجوع مي تواند بامراجعه
با پرتال سازمان، ثبت فرم از طريق كيوسك، تماس تلفني و ارسال پيامك شكايت خود را
ثبت نمايد. گفت: نكته قابل توجه در اين سيستم وجود درگاههاي مختلف براي سهولت
انجام كار و نيز فرآيند هوشمند بعد از آن است كه مي تواند علاوه بر دريافت و ثبت
درخواست ارباب رجوع به خوبي نيز پاسخگوي پيگيري هاي بعد او نيز باشد.



مهندس حسين پور اظهار
داشت: روال كلي فرآيند بدين صورت است كه بلافاصله بعد از درخواست از درگاه مورد
نظر يك شماره رهگيري در اختيار ارباب رجوع قرار مي گيرد كه مي تواند با اين شماره
رهگيري درخواست خود را پيگيري و از نتيجه آن مطلع گردد.



وي ادامه داد:  فرآيند بعد از ثبت درخواست بدين شكل است كه فرم
مربوطه تكميل (حتي با ثبت درخواست از طريق پيامك و تلفن گويا)و با فرآيند مشخص در
سازمان به صورت خودكار به گردش درخواهد آمد و عمليات مربوطه بر روي آن صورت مي
گيرد. در صورت اتمام فرآيند و يا نياز به تكميل نواقص درخواست ارسال شده، اطلاع
رساني صحيح از طريق درگاههاي ذكر شده به شاكي صورت خواهد گرفت.



مدير آمار و فناوري
اطلاعات دانشگاه افزود: در اين مرحله در صورتي
 كه ارباب رجوع بخواهد سريعتر از فرآيند گردش كار خود اطلاع
يابد و يا به نوعي پيگيري صورت دهد مي تواند با ارسال كد رهگيري وضعيت گردش و يا نتيجه
نهايي را بصورت خودكار در وب كيوسك و پرتال
 رويت و يا از طريق پيامك، تلفن گويا پيام صوتي دريافت نمايد.



مهندس حسين پور همچنين
توضيحاتي به شرح ذيل درباره درگاه هاي ثبت و پيگيري شكايت و امكانات فرم و فرايند
ثبت و پيگيري شكايت ارائه نمود:



درگاههاي ثبت و پيگيري
شكايت:



         سايت دانشگاه (takrim.bums.ac.ir): ثبت شكايت از طريق
سايت دانشگاه، پيگيري
 شكايت از طريق كد رهگيري



         پيامك
(شماره3000484837)
: ثبت شكايت از طريق پيامك، ارسال اتومات كد رهگيري به
شاكي بعد از ثبت، اطلاع رساني نتيجه فرم به صورت پيامكي



         تلفن گويا (شماره
32381190):
ثبت شكايت از طريق تلفن گويا، پيگيري نتيجه فرم از طريق تلفن گويا



         شكايت به صورت كاغذي: شاكي شكايت خود را در
فرم هاي مربوطه ثبت و به رابطين شكايت تحويل مي دهد و رابط بازرسي بايد شكايت را
داخل سايت دانشگاه ثبت نمايد.



امكانات فرم و فرآيند ثبت و پيگيري شكايت:



         واكنش گرا بودن: فرم نسبت به دستگاه
كاربر واكنش نشان مي دهد.



         درگاههاي مختلف جهت
ثبت شكايت:

سايت دانشگاه، پيامك، تلفن گويا و به صورت دستي



         درگاههاي مختلف پيگيري
شكايت:

سايت دانشگاه، پيامك، تلفن گويا و به صورت دستي



         گردش كار درون سازماني
به صورت كاملا اتومات



         گزارشات لحظه اي: براساس درگاه ورود،
موضوع و جزئيات شكايت از جمله نام و نام خانوادگي شاكي، تاريخ ثبت، تاريخ پاسخگويي
و ...
  • گروه خبری : زیرسایت بیمارستان شهید مصطفی خمینی,عمومی
  • کد خبر : 33013
کپی لینک کوتاه خبر:

اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی

کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

کپی لینک کوتاه :